Nowy manager w Sharp Electronics. Krzysztof Ukleja doświadczony manager, specjalista od rozwiązań druku, visual i smart office, wzmocni zespół w regionie CEE.

Do zespołu Sharp Electronics dołączył Krzysztof Ukleja – doświadczony manager, specjalista od rozwiązań druku, visual i smart office. Wesprze dział marketingu produktowego i sprzedaży w rejonie Europy Centralnej i Wschodniej w zakresie zintegrowanych rozwiązań dla biur oraz rynków wertykalnych.

 

Krzysztof, obejmując stanowisko Business Development Managera, będzie odpowiedzialny za bieżące wsparcie i rozwój sprzedaży rozwiązań Sharp, współpracę z partnerami w regionie (szkolenia, rozwój kompetencji). Do jego obowiązków należy też opracowywanie i realizacja strategii rozwoju oprogramowania w ramach portfolio Sharp, a także planowanie nowych produktów wertykalnych wspólnie z Partnerami w regionie CEE.

 

Krzysztof posiada doskonałe rekomendacje z branży. Jego profesjonalizm i dotychczasowe doświadczenie bez wątpienia pozwolą nam rozwinąć nasze aktualne portfolio oraz przyspieszyć wdrażanie strategii Zintegrowanej Oferty. W naszej firmie będzie mógł wykorzystać swoje umiejętności w ramach każdej grupy produktowej, a nie tylko w wybranej, jak to było do tej pory oraz na zdecydowanie większym obszarze geograficznym – CEE.” – powiedział Tomasz Wieczorek, Product Marketing Coordinator, Sharp CEE.

 

„W Sharp otrzymałem wspaniałą szansę dalszego rozwoju. Mam nadzieję, że moje dotychczasowe doświadczenie pozwoli mi wspierać i rozwijać biznes, oparty na szeroko pojętych, zintegrowanych rozwiązaniach.” – dodaje Krzysztof Ukleja, Business Development Manager, Sharp CEE

 

Po 15 latach pracy w branży Krzysztof posiada szerokie doświadczenie, zarówno z rozwiązaniami do druku (urządzenia oraz oprogramowanie), jak i visual solutions. Pracował do tej pory w takich firmach jak Ricoh, Samsung i HP. W poprzednich miejscach pracy zajmował się m.in. przeprowadzaniem audytów środowiska druku i projektowaniem zoptymalizowanych rozwiązań, technicznym wsparciem przed- i posprzedażowym dla działu b2b oraz kanału partnerskiego, wdrażaniem systemów druku u klienta czy prowadzeniem szkoleń.