Kaspersky Lab Polska podczas XVIII edycji Konferencji dla Partnerów nagrodziło dwunastu liderów sprzedaży w sieci partnerskiej w Polsce.
7 listopada 2018 r. w Podzamczu firma Kaspersky Lab Polska zorganizowała XVIII Konferencję Partnerów. Nagrodzono dwunastu liderów sprzedaży w sieci partnerskiej Kaspersky Lab Polska, których przedstawiciele uczestniczyli w konferencji.
Organizując konferencję, firma Kaspersky Lab Polska położyła nacisk na merytoryczne rozmowy. Z tego powodu na imprezę zaproszono wyłącznie wyróżniających się Partnerów, którzy mieli możliwość uczestniczenia w otwartej dyskusji poświęconej warunkom współpracy i sprzedaży produktów firmy Kaspersky w Polsce.
Podczas konferencji firma Kaspersky Lab Polska poinformowała uczestników o najnowszych produktach oraz planowanych premierach. W prezentacji produktów skupiono się na nowatorskich technologiach, takich jak zautomatyzowany system podnoszący świadomość personelu w odniesieniu do cyberzagrożeń Kaspersky Automated Security Awareness Platform (ASAP), rozwiązanie pozwalające na ochronę przed dronami cywilnymi Kaspersky Anti-Drone oraz technologia zapobiegająca oszustwom w grach online Kaspersky Anti-Cheat. Omówiono także nadchodzące zmiany w rozwiązaniach EDR oraz Sandbox firmy Kaspersky.
Dwunastu liderów sprzedaży w sieci partnerskiej Kaspersky Lab Polska, których przedstawiciele byli obecni na konferencji, otrzymało wyróżnienia:
- AB SA
- Action SA
- APN Promise SA
- ARKANET
- AT Computers s.c.
- CBIT sp. z o.o.
- Gold.pl sp. z o.o.
- ITKOM
- Miecz Net
- POINT sp. z o.o.
- Systemy Informatyczne ITXON SA
- Technologie Internetowe SA.
Przedstawicielstwo firmy Kaspersky w Polsce – aktywnie działa od 2001 r., dostarczając rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo systemów informatycznych, tworzone przez międzynarodowy zespół ekspertów z firmy Kaspersky. Z dwoma biurami – w Warszawie i Częstochowie – Kaspersky Lab Polska zatrudnia wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Polska spółka od początku istnienia postawiła na profesjonalną obsługę swoich klientów, organizując rozbudowane zespoły wsparcia technicznego (obecnie dział pomocy technicznej Kaspersky Lab Polska funkcjonuje 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu) oraz analityków zagrożeń, a także na rozwój profesjonalnych serwisów internetowych. Dziś firma kładzie duży nacisk na edukację użytkowników, publikując wiele materiałów, które pozwalają na zaznajomienie się z podstawami współczesnych cyberzagrożeń i metodami walki z nimi.