ALSO CTV 2024: „Coraz więcej ludzi chce korzystać z tej sztucznej inteligencji, więc pojawia się potrzeba odpowiedniej platformy” – twierdzi Rafał Szczypiorski, Dell Technologies
ALSO Channel Trends + Visions 2024 (CTV) – jedno z najważniejszych wydarzeń w branży IT, organizowane przez wiodącego dystrybutora technologii. Tegoroczna edycja, która odbyła się 9 października w warszawskiej Fabryce Norblina, zgromadziła szerokie grono partnerów biznesowych, dostawców oraz ekspertów. Wydarzenie było okazją do poznania najnowszych trendów oraz kierunków rozwoju technologii, które zdefiniują przyszłość rynku. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło Dell Technologies.
ALSO Polska przygotowało bogaty program pełen prezentacji i dyskusji o kluczowych trendach technologicznych, z naciskiem na rewolucję, jaką niesie sztuczna inteligencja. AI, jako motor napędowy transformacji cyfrowej, była jednym z głównych tematów spotkania. Eksperci wskazywali na jej kluczową rolę w automatyzacji procesów biznesowych, zwiększaniu efektywności operacyjnej oraz otwieraniu nowych możliwości zarobkowych. Sztuczna inteligencja to już nie tylko technologia przyszłości, lecz realne narzędzie wspierające rozwój firm – to główny przekaz, który dominował podczas dyskusji.
To właśnie na temat sztucznej inteligencji, ale też jej praktycznych zastosowań oraz, co szczególnie istotne, o kapitalizacji tego zestawu technologii, odbyła się debata na scenie głównej wydarzenie. Podczas moderowanej przez Krzysztof Bogackiego (IT Reseller) debaty, w której wzięli udział Monika Kałas (Microsoft) oraz Rafał Szczypiorski (Dell Technologies), poruszono wiele istotnych kwestii, takich jak realna oszczędność czasu i zwiększenie efektywności pracy, ale dotknięto też wątku podziału korzyści z wdrażania AI.
„Miałem okazję brać udział w debacie dotyczącej sztucznej inteligencji i korzyści, jaką przyniesie ona naszym klientom, ale też partnerom, którzy będą mogli sprzedawać komponenty do niej, jak i całe rozwiązanie. Debata była gorąca, z dużą ilością pytań, także od publiczności. Przedstawiłem, w jaki sposób kanał partnerski może zarabiać razem z Dell Technologies i naszymi partnerami technologicznymi, żeby tą sztuczną inteligencję móc wdrażać w firmach ku korzyści biznesowej tychże. Na uwagę zasługuje pełne portfolio rozwiązań Dell Technologies. Coraz więcej ludzi chce korzystać z tej sztucznej inteligencji, więc pojawia się potrzeba odpowiedniej platformy: od komputerów dostępowych, poprzez core w Data Center, które będzie mogło hostować tą sztuczną inteligencję.” – powiedział Rafał Szczypiorski, Business Development Manager, Poland , Global Specialty Sales w Dell Technologies.
Wydarzenie ALSO CTV 2024 okazało się niemałym sukcesem organizacyjnym, ze znaczną liczbą gości i wieloma rozmowami kuluarowymi. Nawiązywaniu i zacieśnianiu kontaktów sprzyjała także wieczorna uroczysta kolacja, na którą zaproszono przedstawicieli firm partnerskich, resellerów, producentów i oczywiście samego ALSO.