Samsung szykuje nową kampanię. „Life Unstoppable” wystartuje już 2 września i jest odpowiedzią koreańskiego giganta na potrzebę efektownego prezentowania nowości w dobie pandemii.

„Life Unstoppable” to nowa kampania firmy Samsung – będąca oryginalnym sposobem na prezentację smartfonów, smartwatchy, telewizorów, produktów audio i urządzeń AGD. Wydarzenie wystartuje 2 września.

Samsung opisuje swoją kampanię jako „interaktywną podróż w wirtualnym świecie, która pozwoli poznać produkty, a także przekonać się, jak urządzenia wprowadzone w 2020 roku zapewniają rozrywkę, pobudzają kreatywność oraz efektywność w działaniu”. Można z tego wywnioskować, że nowa o interaktywnej prezentacji online, zapewne składającej się z cyklu filmów prezentacyjnych połączonych jednym interfejsem.

Kampania „Life Unstoppable” obejmie 45 minut materiału. Prezenterzy oraz specjalnie zaproszeni goście zaprezentują nowe rozwiązania Samsunga z wielu dziedzin, będących w orbicie szerokich zainteresowań południowokoreańskiej firmy.

„Firma Samsung kontynuuje wprowadzanie przełomowych innowacji dla naszych klientów. Cieszymy się, że możemy na nowo odkrywać sposoby prezentacji, które umożliwiają przedstawienie naszej najnowszej linii smartfonów, urządzeń typu wearables, telewizorów, urządzeń AGD i innych. Jest to podróż, która pokaże, jak nasza przełomowa technologia oparta na łączności, napędza życie tak, by było nie do zatrzymania” – mówi Benjamin Braun, Samsung Europe’s Chief Marketing Officer.

Kampania Life Unstoppable rozpocznie się 2 września 2020 roku o godzinie 10:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET) i będzie dostępna dla mediów oraz partnerów handlowych Samsunga.

https://itreseller.pl/itrnewhistoryczny-moment-dla-amd-akcje-firmy-na-nasdaq-wyceniane-wyzej-niz-akcje-odwiecznego-rywala-skok-moze-byc-efektem-ostatnich-premier-nowych-procesorow/