Oppo uważa polski rynek za strategiczny, chce być liderem rozwoju 5G w Polsce. Oppo potwierdza też swoje aspirację, że chce być jedną z najchętniej wybieranych marek smartfonów w Polsce.

Oppo uważa polski rynek za strategiczny i chce szybko stać się „jedną z najchętniej wybieranych marek smartfonów”, poinformowała ISBtech brand manager oddziału w Polsce Mo Zhang. Firma chce być także liderem rozwoju 5G w Polsce.

 

„W niewiele ponad rok od wejścia na rynek, już co trzeci Polak kojarzy markę Oppo. Obecnie skupiamy się na dalszym wzmacnianiu swojej pozycji i budowie wizerunku. Uważamy polski rynek za strategiczny i mamy ambicję, aby Oppo stało się jedną z najchętniej wybieranych marek smartfonów w Polsce. O naszym zaangażowaniu może świadczyć chociażby fakt, że przygotowujemy lokalną kampanię marketingową nowej serii Reno4. Wchodzimy jako marka na wyższy poziom i chcemy także być prekursorem i liderem 5G w Polsce” – powiedziała Mo Zhang.

 

Smartfony Oppo Reno są dostępne w ofertach wszystkich operatorów telekomunikacyjnych w kraju oraz w największych sieciach retail.

 

„Według naszych danych, Polska jest w czołówce w Unii Europejskiej, jeżeli chodzi o sprzedaż smartfonów z serii Reno3. Po ponad roku zbudowaliśmy solidne fundamenty w Polsce i planujemy jeszcze mocniej rozwijać swoją markę. Biorąc pod uwagę ambitne plany i dotychczasowe zainteresowanie produktami przewidujemy, że nowa seria smartfonów Reno4 spotka się z równie dużym zainteresowaniem. Szczególnie, że wraz z premierą nowych urządzeń marka wejdzie na polskim rynku na wyższy poziom dzięki swoim pionierskim projektom związanym z technologią 5G. Seria Reno4 dostępna będzie u wszystkich operatorów” – wskazała brand manager marki.

 

Jak podała, model Reno4 Pro 5G będzie pierwszym smartfonem w ofercie w Polsce, obsługującym w pełni technologię 5G. Jednocześnie OPPO nie jest wyłącznie firmą produkującą smartfony, posiada także portfolio akcesoriów i urządzeń ubieralnych.

 

„Oppo Watch został świetnie przyjęty, w naszej ofercie są także słuchawki bezprzewodowe. Oppo stworzyło także własne oprogramowanie systemowe oparte na najnowszej wersji systemu Android 10 – ColorOS. Zamierzamy mocno skupić się na promocji także tych produktów w Polsce” – dodała Mo Zhang.

 

Oppo jest wiodącą marką smartfonów. Firma założona w 2004 roku, w zaledwie 12 lat stała się wiodącym dostawcą urządzeń mobilnych w Chinach. Według danych IDC, firma plasuje się na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na świecie.

 

https://itreseller.pl/itrnewzakwalifikowanie-huawei-jako-dostawcy-wysokiego-ryzyka-bedzie-skutkowalo-stratami-w-wysokosci-5-mld-euro-dla-polskiej-gospodarki-ostrzegaja-miedzynarodowi-eksperci/