Accenture i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zacieśniają współpracę, kolejnym etapem współpracy jest inwestycja w stworzenie przestrzeni coworkingowej na SGH Warszawie.

Efektem współpracy SGH i Accenture jest stworzenie nowoczesnej przestrzeni do nauki o powierzchni 180 metrów kwadratowych. Projekt autorstwa pracowni Trzop Architekci to przemyślane połączenie nowoczesnej, żywej estetyki ze stylowymi, zabytkowymi wnętrzami SGH.

 

Efektem remontu przestrzeni jest wielofunkcyjne pomieszczenie z dwiema strefami – do pracy grupowej oraz indywidualnej – a także z częścią eventową. Do ich wydzielenia wykorzystano regały i szafki, tablice i ekrany, a także elementy dekoracyjne i rośliny. Takie rozwiązanie zapewnia studentom jednocześnie prywatność i dostęp do potrzebnych sprzętów. Otwarta przestrzeń zachęca do komunikacji i wymiany myśli, co z kolei pobudza kreatywność.

 

Cieszymy się, że dzięki współpracy z Accenture nasi studenci i doktoranci zyskują nowoczesną i funkcjonalną przestrzeń, w której będą mogli rozwijać umiejętność pracy zespołowej. W SGH bardzo dbamy o to, aby rozwijali oni zarówno kapitał intelektualny, jak i społeczny. Umiejętność realizacji wspólnych projektów to – obok wiedzy – jedna z najcenniejszych kompetencji w życiu zawodowym naszych absolwentów – mówi dr Marcin Dąbrowski, kanclerz SGH.

 

Jako partner SGH chcieliśmy przekazać studentom modele pracy projektowej i przybliżyć warunki, w których nauka i praca przebiegałaby podobnie jak w firmie. Stąd właśnie pomysł na inwestycję w salę edukacyjną, która już teraz pozwoli studentom na budowanie różnorodnych kompetencji oraz zwiększy komfort nauki – opowiada Jakub Smarz, Marketing Manager, Accenture.

 

Stworzenie w siedzibie SGH nowoczesnego pomieszczenia do coworkingu to kolejny projekt zrealizowany wspólnie przez SGH i Accenture. W październiku br. uruchomiony został interdyscyplinarny kierunek studiów podyplomowych „Transformacja cyfrowa”. Celem studiów jest dostarczenie wiedzy i umiejętności pozwalających w sposób świadomy zaplanować oraz przeprowadzić transformację cyfrową w przedsiębiorstwie lub stworzyć całkiem nową cyfrową organizację.

 

Uczestnicy studiów – przyszli liderzy transformacji cyfrowej – zdobywają wiedzę, a także umiejętności w zakresie tworzenia strategii cyfrowych, rozpoznawania potrzeb klientów, tworzenia innowacyjnych produktów i usług odpowiadających na te potrzeby oraz wykorzystywania najnowszych technologii w usprawnianiu działań operacyjnych w organizacjach. Dynamiczne zmiany w dziedzinie nowych technologii oraz kryzys wywołany pandemią sprawiły, że na rynku pracy pojawiło się zapotrzebowanie na specjalistów z tego rodzaju doświadczeniem. Zdaniem ekspertów w postpandemicznej rzeczywistości w biznesie jeszcze bardziej liczyć się będą elastyczność, odporność i zwinność organizacji.

 

Nawet solidne podstawy teoretyczne nie wystarczą do tego, aby absolwent uczelni umiał sprawnie odnaleźć się w świecie biznesu. Ważne są także zdolności analityczne, kompetencje w obszarze komunikacji i negocjacji biznesowych, a przede wszystkim umiejętność pracy zespołowej. W SGH elastycznie reagujemy na wymogi stawiane przez rynek pracy. Dlatego we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi tworzymy kierunki i programy studiów, dzięki którym nasi absolwenci potrafią doskonale odpowiadać na potrzeby rynku, tworząc innowacyjne projekty i usługi – dr Marcin Dąbrowski z SGH.

 

SGH jest jedną z trzech uczelni, której absolwenci oraz studenci najczęściej aplikują na staże oraz praktyki do różnych działów Accenture. Plasuje się również w pierwszej trójce szkół wyższych, które ukończyli pracownicy firmy. Bliska współpraca Accenture i SGH przynosi widoczne pozytywne efekty każdej ze stron. Umowa zawarta w tym roku przez Accenture i uczelnię jest kolejnym etapem współpracy – obowiązywać będzie przez następne cztery lata.

 

https://itreseller.pl/itrnewqualcomm-potwierdza-ze-%e2%80%8b%e2%80%8bkilkunastu-producentow-smartfonow-bedzie-uzywac-nowego-snapdragona-888-w-swoich-urzadzeniach/