YouTube szykuje się do wprowadzenia nowej usługi krótkich filmów, co ma odebrać rynek TikTokowi.
YouTube wprowadza na swoją platformę w Stanach Zjednoczonych usługę przesyłania strumieniowego krótkich filmów. Wygląda na to, że chce skuteczniej konkurować z TikTok w tym wybitnie popularnym formacie.
Usługa Shorts umożliwia użytkownikom nagrywanie pionowych filmów, a więc przyjaznych dla urządzeń mobilnych, które można wzbogacić efektami specjalnymi i ścieżkami dźwiękowymi pobranymi z biblioteki muzycznej. Więc wszystkie psie nowy, kocie uszy i inne animowane dodatki będą tu także podbijać serca użytkowników, tak jak na TikTok.
„Od dzisiaj i przez kilka następnych tygodni będziemy stopniowo rozszerzać naszą wersję beta Shorts na Stany Zjednoczone” – podał YouTube w czwartkowym poście na blogu
YouTube wprowadził tę funkcję w Indiach we wrześniu ubiegłego roku, po tym, jak TikTok został zakazany na jednym z największych rynków. „Shorts” odnotowuje obecnie ponad 6,5 miliarda wyświetleń dziennie na całym świecie, powiedział YouTube.
https://itreseller.pl/itrnewpremiera-nowej-karty-graficznej-amd-radeon-rx-6700-xt-gamingowy-sredniak-wyposazony-jest-12-gb-pamieci-vram/