Cisco rozwija się w Krakowie i dodaje nowe strategiczne funkcje do zakresu świadczonych usług. Uruchomiono wsparcie inżynieryjne dla klientów Cisco ThousandEyes w regionie EMEAR.
Cisco Global Services Center uruchamia w swoim centrum w Krakowie wsparcie inżynieryjne ThousandEyes na region EMEAR, poinformował dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie Ramon Tancinco.
„Rozwój oprogramowania, customer experience i cyberbezpieczeństwo to obszary priorytetowe dla Cisco, które również są strategiczne dla nas w Krakowie – naszym celem jest ewolucja wraz z transformacją firmy. W ostatnim czasie staliśmy się również lokalizacją dla akwizycji Cisco i mamy dziś przyjemność ogłosić dołączenie do rodziny Cisco Kraków zespołu inżynierów wspierających klientów Cisco ThousandEyes” – powiedział Tancinco, cytowany w komunikacie.
Zespół ThousandEyes w Krakowie będzie składał się z inżynierów wsparcia i konsultantów usług profesjonalnych. Jest to kolejny zespół wsparcia inżynieryjnego działający w ramach Cisco Kraków, po otwarciu centrum wsparcia klientów Cisco AppDynamics na początku tego roku, podkreślono.
„Ubiegły rok podkreślił krytyczne znaczenie infrastruktury cyfrowej. Organizacje przechodzą na nowy, cyfrowy model działania, aby jeszcze lepiej przygotować się na przyszłe wyzwania. Dla firm oznacza to konieczność położenia jeszcze większego nacisku na procesy transformacji cyfrowej – aby móc świadczyć swoje usługi w pierwszej kolejności w modelu cyfrowym. Cisco Kraków odgrywa kluczową rolę we wspieraniu naszych klientów w tym procesie” – dodał dyrektor generalny Cisco Polska Przemysław Kania.
Firma ThousandEyes została przejęta przez Cisco w 2020 roku. Dzięki technologii analityki sieci i chmury od ThousandEyes, klienci zyskują kompleksowy wgląd w sposób dostarczania aplikacji i usług przez Internet, co pozwala im wskazać niedociągnięcia i poprawić wydajność sieci i aplikacji w sieciach korporacyjnych i chmurze.
Cisco Global Services Center w Krakowie działa w 9 lat i jest teraz nowoczesnym kampusem technologicznym z ponad 2000 pracowników. Cisco Kraków świadczy usługi techniczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom firmy w różnych obszarach, w tym: Customer Experience, finansów i operacji.