Oracle po raz piąty z rzędu liderem w raporcie „Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” dotyczącym systemów klasy Sales Force Automation.
Już piąty rok z rzędu firma Oracle została uznana za lidera w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym systemów klasy Sales Force Automation. Gartner ocenił dostawców w zakresie sprzedaży B2B, B2C i sprzedaży pośredniej.
„Cieszymy się, że ponownie zostaliśmy uznani za lidera w raporcie 2021 Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” — mówi Katrina Gosek, wiceprezes ds. zarządzania produktami w firmie Oracle. „Koncentrujemy się na stymulowaniu transformacji przychodów w całej firmie dzięki wprowadzaniu innowacji we wszystkich naszych aplikacjach biznesowych, w tym sprzedaży, CPQ, subskrypcji i ERP”.
Automatyzacja sprzedaży skonfigurowana z myślą o sprzedawcy
Oracle Sales Force Automation obsługuje główne komponenty doświadczenia sprzedażowego. Niezależnie od tego, czy korzystasz z komputera stacjonarnego, czy urządzenia mobilnego, nasze rozwiązanie CRM automatyzuje i upraszcza wprowadzanie danych, dając sprzedawcom B2B i B2C więcej czasu na kontakt z klientami i zawieranie większej liczby transakcji. Skupiamy się również na obszarach powiązanych, takich jak zarządzanie wydajnością sprzedaży (SPM), planowanie oraz rozwiązania do analizy danych sprzedażowych.
„Nasze połączone aplikacje upraszczają codzienne zadania sprzedawców i ułatwiają ich najbardziej złożone procesy. Sprzedawcy mogą lepiej zrozumieć swoje możliwości sprzedażowe i niedawną aktywność dzięki danym z konta Oracle DataFox Data Management w czasie rzeczywistym. Z kolei technologie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wykorzystują te dane, aby dostarczać inteligentne rekomendacje i przekazywać sprzedawcom sugestie dotyczące kolejnych działań.” – podkreśla Annie Calfo, Product Marketing Manager w Oracle.
Funkcje nowej generacji upraszczają proces sprzedaży
Oracle tworzy produkty i innowacje z myślą o jednej osobie – sprzedawcy. Sprzedawcy nie muszą już tracić czasu na poruszanie się po skomplikowanych interfejsach, aby wykonywać proste zadania. Łatwy w użyciu układ graficzny Redwood zapewnia ujednolicone doświadczenie dla produktywnego i wydajnego środowiska sprzedaży. A dzięki integracjom z takimi aplikacjami jak Oracle Digital Assistant, Slack i Microsoft Teams, sprzedawcy mogą z łatwością współpracować i podejmować szybkie i wydajne działania.
„Innowacje na tym się nie kończą. Od ubiegłego roku nasze zespoły programistów skupiały się na dalszym ulepszaniu funkcji mobilnych, które teraz obejmują adaptacyjne wyszukiwanie i projektowanie, a także konfigurowalne obszary robocze. Zintegrowaliśmy również moduł Oracle Configure, Price, Quote (CPQ) z naszym środowiskiem sprzedażowym, aby zapewnić ujednolicone środowisko wyceny. Taka integracja umożliwia firmie dostosowanie i optymalizację działań sprzedażowych i marketingowych, przy jednoczesnym dostępie do wielu wersji oferty w każdym kanale. – podkreśla Annie Calfo, Product Marketing Manager w Oracle. Wiemy, że doświadczenie klienta nie kończy się po początkowym kontakcie. Wbudowując sztuczną inteligencję bezpośrednio w nasze systemy bez dodatkowych kosztów, jesteśmy w stanie uprościć proces zawierania umów dla kupujących.”
Aby uzyskać więcej informacji o wyróżnieniu Oracle w tegorocznym raporcie Magic Quadrant Gartnera, pobierz pełny raport