Univio to nowa nazwa Unity Group

Unity Group, a obecnie Univio, od 1997 roku wdraża rozwiązania w zakresie cyfrowej transformacji handlu. Przedsiębiorstwo deklaruje, że nowa odsłona marki to wyraz determinacji firmy w dążeniu do dalszego rozwoju na rynkach międzynarodowych. Jest też częścią procesu konsolidacji marek po ostatnich przejęciach. 

“Decyzja o zmianie nazwy jest ważnym elementem naszej strategii, mającym na celu nie tylko zabezpieczenie marki na rynkach zagranicznych, ale także przygotowanie spółki na kolejne kroki w obszarze M&A. Nowa nazwa to symbol nowej siły, odzwierciedlający nasze ambicje dynamicznego rozwoju firmy w najbliższych latach oraz otwarcia na nowe możliwości” – mówi Grzegorz Kuczyński, jeden z założycieli i CEO Univio (wcześniej Unity Group).

Pod nową nazwą firma skoncentruje się na pełnej integracji dołączonych w ostatnich latach spółek i zespołów, takich jak Global4Net i AllWins. Konsolidacja marek pod nowym brandem Univio to naturalny krok w procesie budowania spójnej struktury, która pozwoli firmie lepiej dostosować się do specyfiki perspektywicznych rynków, zabezpieczyć markę i zminimalizować potencjalne ryzyka dla dynamicznego rozwoju firmy. Univio zostało w tym roku laureatem prestiżowego konkursu Best Managed Companies organizowanego przez Deloitte.

„Skupiamy się na rozwoju organicznym, który pozostaje priorytetem w strategii firmy. Obejmuje to zarówno doskonalenie istniejących kompetencji, jak i rozszerzenie portfolio usług, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Równocześnie firma chce nadal aktywnie działać w obszarze fuzji i przejęć, identyfikując i integrując wartościowe podmioty, które mogą wzmocnić jej pozycję na rynku. Połączenie rozwoju organicznego z inwestycjami kapitałowymi pozwoli Univio na skalowanie działalności, wprowadzanie innowacji oraz budowanie swojej pozycji jako lidera cyfrowej transformacji handlu na rynkach europejskich” – podkreśla Marek Lose, jeden z założycieli Univio.

Zmiana nazwy na Univio jest istotnym krokiem w obszarze międzynarodowej ekspansji firmy, obecnie skupionym w szczególności na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), a w przyszłości obejmującym także inne regiony europejskie.