AB Możliwości i Rozwój 2024: „Ta konferencja to dla nas doskonała okazja by spotkać się z rynkiem (…) porozmawiać o tym co nowego w ofercie, jak będzie wyglądał program partnerski i jak widzimy 2025 rok” – podkreślił Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager w Samsung Electronics Polska
Podczas tegorocznej edycji AB Możliwości i Rozwój 2024, która odbyła się 19 września w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre, jednym z kluczowych gości była firma firmą Samsung Electronics, w tym także jej dywizja wyświetlania profesjonalnego.
Tegoroczna edycja AB Możliwości i Rozwój 2024 była doskonałą okazją do podkreślenia współpracy Grupy AB z firmą Samsung Electronics w obszarze wyświetlania profesjonalnego. Samsung, jako światowy lider w segmencie wyświetlaczy, oferuje zaawansowane rozwiązania, które znajdują zastosowanie w przestrzeniach komercyjnych, takich jak biura, sklepy, hotele i sale konferencyjne. W ramach partnerstwa z Grupą AB, Samsung dostarcza szeroką gamę profesjonalnych wyświetlaczy.
„W tym roku frekwencja dopisała i to wyjątkowo. Jest wielu partnerów, jest wielu integratorów, którzy chcą porozmawiać, którzy chcą się z nami i też z innymi producentami, spotkać na stoisku, porozmawiać o tym co nowego w ofercie, jak będzie wyglądał program partnerski i jak widzimy ten nadchodzący 2025 rok. W tym roku na stoisku Samsung pokazujemy portfolio produktowe z kilku obszarów biznesowych. Po pierwsze Samsung Memory, najnowsze dyski i pamięci. Po drugie Samsung Mobile, czyli rozwiązania telefonów komórkowych i tabletów. Tutaj bardziej te dedykowane dla biznesu. No i najbardziej mi bliskie, czyli rozwiązania display. Tutaj mówimy o monitorach biurkowych, tych dedykowanych dla biznesu, jak i o wyświetlaczach profesjonalnych. Można zobaczyć na naszym stoisku najnowszy wyświetlacz Samsung The Wall w technologii MicroLED. Można zobaczyć też monitor interaktywny Samsung WAD, który w przeciwieństwie do naszego standardowego rozwiązania, czyli Samsung Flip, oparty jest o system operacyjny Android, więc będzie on gratką dla tych, którzy swój biznes opierają właśnie o ten rodzaj monitorów interaktywnych. Można też zobaczyć klasyczne monitory z najnowszej serii QXC, które charakteryzują się tym, że na ich pokładzie pracuje najnowszy system Tizen, który jest od wielu lat naszą standardową i flagową platformą, na której rozwijamy również nasz software.” – powiedział Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager w Samsung Electronics.
Współpraca AB i Samsung Electronics, szczególnie w kontekście dynamicznie rozwijającego się rynku digital signage oraz rozwiązań do sal konferencyjnych, jest z pewnością okazją dla całego kanału partnerskiego. Dzięki partnerstwu z Grupą AB, partnerzy handlowi Samsunga mają dostęp do nowoczesnych rozwiązań koreańskiej firmy, które mogą wspierać ich rozwój i adaptację do wymagań nowoczesnego biznesu.