ISE 2025 „Świetna okazja do tego, żeby podzielić się wiedzą i zaprezentować nowe produkty” – podkreślił Robert Tomaszewski, komentując imponującą ekspozycję iiyama

Tegoroczna edycja targów ISE była nie tylko największą pod względem liczebności odwiedzających, ale też jeśli chodzi o liczbę prezentujących swoje rozwiązania firm. W tej mnogości stref prezentacyjnych, wyróżniało się kilka, a wśród nich błyszczała (na biało) strefa zorganizowana przez firmę iiyama.
ISE to prawdziwe święto obrazu cyfrowego. Od wielkich, majestatycznych ekranów, przez mniejsze, ale uzbrojone w mnogość funkcji, aż po kreatywnie zaprojektowane systemy instalacyjne – wszystko to, czego może potrzebować współczesny integrator do swoich projektów z obszaru wyświetlania treści. Firmą, która przygotowała prezentację naprawdę pokaźnej ilości produktów, była japońska iiyama. Na śnieżnobiałym stoisku firmy mogliśmy zaobserwować nowe produkty odpowiadające na zróżnicowane potrzeby rynku. O prezentowanych w Barcelonie produktach opowiedział nam Robert Tomaszewski, Business Developement Manager w iiyama.
„Pokazaliśmy pełną gamę produktów, jeśli chodzi o wielki format reklamowy, informacyjny, nowe monitory interaktywne, monitory z serii 13 i 15, pokazaliśmy monitory z białymi, zdejmowalnymi ramkami, które można pomalować na inny kolor. Pokazaliśmy po raz kolejny to jak bezpłatne narzędzie AI Signage 2 można spiąć z praktycznie wszystkimi naszymi seriami i zarządzać na nich contentem. (…) Pokazaliśmy Wam też nowy produkt, który może być wykorzystywany w miejscach, gdzie rezerwuje się sale konferencyjne na spotkania, który można zintegrować z systemem zarządzania sal.” – wymienia Robert Tomaszewski, iiyama – „(…) Bardzo dziękujemy za to, że tak licznie odwiedziliście nas na targach ISE. To była świetna okazja do tego, żeby podzielić się z Wami wiedzą, żeby pokazać Wam nowe produkty, ale również żeby odświeżyć wiedzę o produktach, które już znacie. Zapraszamy do kontaktu ze mną z Markiem Magierą, Mariuszem Kuczyńskim i zbudujmy wspólnie wiele fajnych, nowych projektów.”
iiyama na swojej strefie pokazała rzeczywiście wiele interesujących produktów, które, co zwracało szczególną uwagę, nie ograniczały się tylko do dużych i imponujących, ale też mniejszych ekranów. Japońska firma zręcznie pokazała przy tym, że posiada w ofercie „coś dla każdego”.