Fujitsu ósmy rok z rzędu, liderem w zestawieniu Magic Quadrant Gartnera w zakresie outsourcingu centrów danych i zarządzania infrastrukturą hybrydową na terenie Europy.

Fujitsu zostało uznane liderem w zakresie outsourcingu centrów danych i zarządzania infrastrukturą hybrydową na terenie Europy w ramach zestawienia Magic Quadrant Gartnera. Tytuł ten został przyznany marce już ósmy rok z rzędu. Portfolio rozwiązań Fujitsu w zakresie multi-cloud i hybrid IT obejmuje szereg narzędzi, które pozwalają klientom na uzyskanie dostępu do szeregu inteligentnych rozwiązań i sprawne przeprowadzenie procesu transformacji cyfrowej. Jest to możliwe dzięki podejściu “Your Mulit-Cloud”, które opiera się na  połączeniu nowoczesnej infrastruktury IT, inteligentnych aplikacji i usług transformacyjnych.

 

Wskazanie Fujitsu jako lidera Magic Quadrant jest potwierdzeniem skuteczności oferowanych produktów i podejścia firmy – zwłaszcza w nawiązaniu do wspólnych wyzwań, przed którymi stoją organizacje wykorzystujące rozwiązania chmurowe.

 

Gartner ocenia europejskich dostawców pod kątem jakości oferowanych usług, a także analizuje całościową wizję firmy. Zdaniem Fujitsu, uzyskanie tytułu lidera jest efektem połączenia wieloletniego doświadczenia w zarządzaniu krytycznymi architekturami IT, szerokiej wiedzy specjalistycznej w zakresie rozwiązań chmurowych i portfolio globalnych partnerstw strategicznych. Ponadto osiągnięty wynik świadczy także o wysokiej koncentracji na zaspokojeniu unikalnych potrzeb klientów. Co także istotne – Fujitsu inwestuje w innowacje m.in. Robotic Process Automation, IoT, czy też blockchain, by zapewnić szybkie efekty działań, co z pewnością także ma wpływ na tak wysoką ocenę.

 

Koncentracja na zmieniających się potrzebach klientów

Marka Fujitsu w dużej mierze koncentruje się na szybkiej ewolucji potrzeb klientów – przechodząc od zwiększenia wydajności do realnej potrzeby transformacji cyfrowej. Obserwuje tendencje i oczekiwania, dzięki czemu jest w stanie lepiej dostosowywać ofertę rozwiązań w swoim portfolio.
Klienci doceniają również duże zaangażowanie Fujitsu w realizowane projekty, a także partnerskie relacje z firmą. Często także podkreślana jest w opiniach o marce wiedza i elastyczne podejście. Klienci wysoko oceniają  Fujitsu za koncentrację na bezpiecznym hostingu, obsłudze migracji i niezawodności centrów danych.

 

W ostatnim roku wiele projektów, które wdrażało Fujitsu u swoich klientów, było opartych na rozwiązaniach chmurowych. Przykładami może być stworzenie cyfrowej przestrzeni do pracy i frameworku zarządzania infrastrukturą dla Grupy Wärtsilä lub zupełnie nowej infrastruktury IT dla fińskiej firmy Keva, która posłużyła do lepszego zarządzania projektami DevOps dla nowych aplikacji biznesowych o znaczeniu krytycznym opartych na Microsoft Azure. Fujitsu było także zaangażowane w projekt Rice Exchange, gdzie wykorzystano chmurę i innowacyjne rozwiązania, by stworzyć pierwszą na świecie globalną platformę do handlu ryżem, która jest oparta o blockchain.

 

Te firmy przy wsparciu marki Fujitsu z powodzeniem wykorzystują rozwiązania chmurowe, co pozwala im na lepszą i sprawniejszą komunikację, wzmacnia ich wydajność i sprawia, że stają się inteligentnymi przedsiębiorstwami, dzięki czemu są znacznie bardziej konkurencyjne na rynku. Co też ważne – są one bardziej odporne na wszelkie turbulencje, mają większe szanse na zachowanie ciągłości swojego funkcjonowania, a to za sprawą wdrożenia innowacyjnych rozwiązań.

„Uważam, że uznanie Fujitsu liderem outsourcingu centrów danych i usług zarządzania infrastrukturą hybrydową IT w Europie doskonale odzwierciedla sposób w jaki aktywnie rozwijamy nasze usługi i ofertę produktową. Wiele firm potrzebuje transformacji cyfrowej i oczekuje szybkich efektów wdrożenia nowoczesnych rozwiązań. Ta sytuacja wymaga od nas również przewidywania szybko ewoluujących potrzeb klientów i dopasowania produktowego. Zdolność Fujitsu do zapewnienia szybkiego uzyskania wyników i umożliwienie klientom sprostania wyzwaniom w zakresie migracji danych do chmury, czy też integracji struktur IT odgrywa kluczową rolę. W dobie COVID-19 dostrzegamy większe niż kiedykolwiek wcześniej zapotrzebowanie na elastyczność i zdolność do reagowania na nieprzewidywalne zachowania rynkowe. Wszystkie projekty realizowane są wspólnie z naszymi klientami, by dopasować rozwiązania z pełnym odzwierciedleniem ich potrzeb. W efekcie zapewniamy naszym klientom podejście oparte na podejściu multi-cloud lub hybrydowym, co jest najlepszym z dostępnych sposobów na osiągnięcie celów biznesowych.” – podkreślił Sanjeev Kamboj, Head of Multi-Cloud w Fujitsu North West Europe.

 

https://itreseller.pl/itrnewdominacja-telewizorow-inteligentnych-ma-wymiar-globalny-obecnie-8-na-10-sprzedawanych-modeli-to-wlasnie-smart-tv-w-polsce-to-juz-ponad-2-miliony-gospodarstw-domowych-ktore-aktywnie/