Zmiana w Apple. Ze stanowiska odchodzi ojciec sukcesów marketingowych giganta z Cupertino, Phill Schiller. Szef marketingu amerykańskiej firmy pracuje w Apple już 33 lata.
Zmiana warty w Apple jest kontynuowana wraz z ogłoszeniem, że wieloletni szef marketingu Phil Schiller odchodzi ze stanowiska. Na jego miejsce wejdzie inny weteran firmy, Greg Joswiak.
Powolna zmiana kadrowa w Apple realizuje się także w 2020 roku. Wieloletni szef marketingu odchodzi ze stanowiska, ale pozostanie w firmie. Na jego miejsce trafi jego wieloletni współpracownik,Greg Joswiak. Obejmie stanowisko starszego wiceprezesa ds. marketingu światowego. „Joz”, jak jest nazywany w firmie, jest weteranem działań marketingowych Apple, będąc z gigantem z Cupertino od 2000 roku.
Odchodzący z firmy Phill Schiller pracował w Apple od 1987 roku. W przygotowanym oświadczeniu powiedział:
„Praca w Apple przy tak wielu produktach, które kocham, z tymi wszystkimi wspaniałymi przyjaciółmi – Stevem, Timem i wieloma innymi, była spełnieniem marzeń. Zacząłem w Apple w wieku 27 lat, w tym roku skończyłem 60 lat i przyszedł czas na zaplanowane zmiany w moim życiu. Będę tu pracował tak długo, jak długo będą mnie mieli. (…) Chcę też poświęcić trochę czasu w nadchodzących latach mojej rodzinie, przyjaciołom i kilku osobistym projektom, na których bardzo mi zależy”.
Odejście Schillera ze stanowiska kierowniczego na stanowisko o obniżonym poziomie odpowiedzialności jest zgodne ze wzorem ustanowionym przez Jony’ego Ive’a, który ostatecznie całkowicie opuścił firmę w zeszłym roku po wycofaniu się z głównej roli projektanta. Pod rządami Schillera Apple przekształciło się w markę premium o szerokim zasięgu i niewątpliwie jest jedną z firm, która najlepiej kształtuje swój wizerunek.
https://itreseller.pl/itrnewzalozyciel-chinskiego-wytworcy-polprzewodnikow-smic-richard-chang-twierdzi-ze-chiny-moga-doscignac-usa-w-dziedzinie-tworzenia-ukladow-scalonych/