Reklama dosłownie wszędzie – czyli plany amerykańskiego operatora telekomunikacyjnego AT&T na usługi działające w oparciu o oglądanie i słuchanie reklam.

AT&T Inc rozważa oferowanie abonamentów usług bezprzewodowych częściowo dotowanych przez reklamy już w przyszłym roku – powierdział o tym prezes firmy, John Stankey.

Ten plan podkreśla zaangażowanie AT&T w działalność reklamową, ponieważ amerykański operator telefoniczny dokonuje przeglądu swojego portfolio w celu zidentyfikowania aktywów do sprzedaży w celu zmniejszenia obciążenia zadłużeniem. Mówi się, że AT&T rozważa sprzedaż swojego działu technologii reklamowych Xandr.

Różne firmy, w tym Amazon i Virgin Mobile USA testowały usługi telefoniczne wspierane wpływami z reklam już od początku XXI wieku, ale rozwiązania te się nie przyjęły. AT&T ma nadzieję, że lepsze targetowanie reklam może ożywić ten pomysł. Planowane uruchomienie w przyszłym roku obsługiwanej przez reklamy wersji usługi strumieniowego przesyłania wideo AT&T HBO Max będzie stanowić pierwszy krok w tego typu ofertach. Stankey powiedział, że plany telefoniczne z reklamami mogą zostać wprowadzone za „rok lub dwa”.

Inżynierowie AT&T tworzą „ujednolicone identyfikatory klientów” – powiedział Stankey. Taka technologia umożliwiłaby marketerom identyfikację użytkowników na wielu urządzeniach i wyświetlanie im odpowiednich reklam. Dodał, że możliwość precyzyjnego dostrojenia kierowania reklam umożliwi AT&T sprzedawanie reklam po wyższych stawkach.

https://itreseller.pl/itrnewalibaba-i-china-mobile-inwestuja-443-miliony-dolarow-w-firme-dahua-znajduje-sie-ona-na-amerykanskiej-czarnej-liscie/