Oracle pomaga marketerom uprościć pracę. Nowe innowacje w ramach platformy do analizy danych klientów Oracle (CDP) pomagają marketerom B2B i B2C personalizować interakcje z klientami i zwiększać przychody.
Aby pomóc marketerom uprościć dostarczanie spersonalizowanych programów marketingowych, które zwiększają sprzedaż, poprawiają satysfakcję klientów i zwiększają ich wartość, firma Oracle ogłosiła dzisiaj serię nowych innowacji w ramach swojej platformy do analizy danych klientów. Najnowsze aktualizacje Oracle Unity umożliwiają marketerom B2B i B2C wyeliminowanie kosztownych i złożonych projektów integracji danych klientów poprzez udostępnienie jednej platformy, która łączy wszystkie dane klientów i umożliwia ich szybką i łatwą aktywację w ramach istniejących procesów biznesowych.
„W Oracle bardzo poważnie podchodzimy do zarządzania danymi klientów i koncentrujemy się na dostarczaniu innowacji, które pomagają marketerom wyeliminować kosztowne i złożone wyzwania związane z integracją i ułatwiają uzyskanie pełnego i praktycznego obrazu klienta” – powiedział Rob Tarkoff, wiceprezes i dyrektor Oracle, szef działów Cloud CX i Data Cloud. „Dzięki Unity mamy wyjątkową możliwość sprostania temu wyzwaniu. Unity nie tylko łączy wszystkie dane, aby stworzyć jeden widok klienta, ale w przeciwieństwie do innych platform CDP jest również zintegrowany z kompletnym zestawem aplikacji biznesowych. Oznacza to, że marketerzy mogą szybko i łatwo działać na podstawie informacji o klientach, aby projektować wysoce spersonalizowane programy marketingowe”.
Oracle Unity to platforma do zarządzania danymi klientów, która zapewnia marketerom wszystko, czego potrzebują w swojej pracy. Łączy dane klientów ze źródeł online, offline i rozwiązań innych firm, a następnie stosuje wbudowane funkcje automatycznego uczenia, aby wskazać optymalne przebiegi w obrębie istniejących procesów biznesowych. Najnowsze udoskonalenia platformy Oracle Unity to:
- Nowe możliwości marketingowe B2B: Oracle Unity jest pierwszą platformą CDP obsługującą zarówno marketerów B2C, jak i B2B. W przypadku marketerów B2B najnowsza wersja zawiera nowy schemat danych B2B, który wiąże dane kontaktowe z kontami. Aby pomóc marketerom w wykorzystaniu tych danych, nowa integracja Oracle Unity i Oracle Eloqua bierze pod uwagę szczegółowe informacje z Unity i tworzy zautomatyzowane programy marketingowe skierowane do określonych kont.
- Nowe możliwości w zakresie danych behawioralnych: Oracle Unity zawiera teraz funkcje gromadzenia danych behawioralnych i personalizacji w czasie rzeczywistym obsługiwane przez Oracle Infinity. Dzięki temu marketerzy mogą stosować uczenie maszynowe do danych na temat zachowań klientów i budować spersonalizowane doświadczenia cyfrowe na stronach internetowych, w aplikacjach i punktach sprzedaży.
- Nowe możliwości gromadzenia i importowania danych: Oracle Unity obsługuje teraz również uniwersalne etykiety cyfrowe we wszystkich aplikacjach Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) oraz na stronach internetowych klientów, w aplikacjach mobilnych i innych narzędziach cyfrowych. Umożliwia to marketerom uproszczenie gromadzenia i importowania danych w czasie rzeczywistym zarówno dla znanych, jak i nieznanych klientów.
- Nowe możliwości analityki internetowej: Oracle Unity jest teraz w pełni zintegrowany z Oracle Data Management Platform (DMP). Dzięki temu marketerzy mogą kategoryzować nieznanych gości odwiedzających witrynę na podstawie ich zainteresowań i lepiej ich obsługiwać we wszystkich kanałach cyfrowych.
- Nowe integracje z aplikacjami partnerów: integracje Oracle Unity z Sourcepoint i OneTrust pomagają marketerom w przyspieszeniu generowania wartości i utrzymaniu zgodności z szybko zmieniającymi się przepisami dotyczącymi ochrony i bezpieczeństwa danych konsumentów.
- Sourcepoint — nowa możliwość integracji między rozwiązaniem Sourcepoint Consent Management Platform i platformą Oracle Unity pomoże wspólnymi klientom prowadzić rejestry udzielonych zgód, które są szybko i łatwo dostępne w czasie rzeczywistym.
- OneTrust — integracja między platformami do ochrony bezpieczeństwa i prywatności OneTrust oraz Oracle Unity pomoże wspólnym klientom przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony prywatności.
Platforma Oracle Unity została wprowadzona na rynek w październiku 2018 r. i jest wstępnie zintegrowana z rozwiązaniem Oracle Cloud CX. Oracle Cloud CX to zintegrowany zbiór aplikacji, które pomagają klientom zmniejszać złożoność środowiska informatycznego, budować innowacyjne doświadczenia klientów i uzyskiwać przewidywalne, wymierne wyniki biznesowe.
https://itreseller.pl/itrnewit-champions-2020-sylwetki-laureatow-oracle-z-dwiema-nagrodami/