Oracle wprowadza ważne aktualizacje do Oracle Cloud Human Capital Management (HCM), nowe funkcje optymalizują doświadczenia pracowników, zwiększają mobilność oraz podnoszą dokładność danych.
Firma Oracle zaprezentowała ważne aktualizacje rozwiązania Oracle Cloud Human Capital Management (HCM), które pomogą przedsiębiorstwom utrzymać pozytywne doświadczenia pracowników, a jednocześnie zaspokajać rosnące potrzeby współczesnych środowisk pracy. Nowe produkty i funkcje zapewniają pracownikom spersonalizowaną obsługę i możliwości rozwoju. Zwiększają też dokładność danych używanych przez działy kadr. W efekcie przynoszą korzyści zarówno pracownikom, jak i specjalistom ds. kadrowych.
„Oczekiwania pracowników rosną od wielu lat, lecz po tegorocznych wydarzeniach mamy do czynienia z całkiem nowym środowiskiem pracy, w którym występują nowe potrzeby i wyzwania” — powiedział Chris Leone, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów Oracle Cloud HCM. „Wiele działów kadr znalazło się w niezwykle trudnej sytuacji, dlatego cieszymy się, że możemy zapewnić im tak bardzo potrzebne wsparcie w postaci najnowszych rozszerzeń Oracle Cloud HCM. Aktualizacje te pomogą firmom zapewnić ich pracownikom pierwszorzędne doświadczenia i usprawnić złożone procesy kadrowe w nowym, wymagającym środowisku pracy”.
Spersonalizowana obsługa pracowników — nowe narzędzia pozwalają firmom zadbać o zoptymalizowane, spersonalizowane doświadczenia pracowników:
- Journeys — narzędzie to umożliwia pracownikom bezproblemowe poruszanie się krok po kroku po sytuacjach prywatnych i zawodowych, które wymagają realizacji złożonych zadań i interakcji.
- Wprowadzenie wideo na profilu w rozwiązaniu Connections — to rozszerzenie pomaga zespołom w budowaniu ściślejszych relacji podczas pracy zdalnej, ponieważ pracownicy mogą teraz dodać do swojej strony profilowej w Oracle Connections własny, 10-sekundowy film.
Większa mobilność w przebiegu kariery — nowe produkty wspierające rozwój kariery pomagają firmom szybko zaspokajać zmieniające się potrzeby, zwiększać mobilność i wspierać rozwój pracowników:
- Opportunity Marketplace — pomaga pracownikom odkrywać możliwości rozwoju w ich organizacjach, zdobywać nowe umiejętności i wychodzić poza tradycyjną rolę w celu osiągnięcia długoterminowego sukcesu i zadowolenia.
- Open Jobs for My Career — funkcja ta wyróżnia nowe, pasujące do pracowników stanowiska, aby ułatwić im ubieganie się o nowe posady wewnątrz firmy. Zapewnia pracownikom wsparcie i zasoby potrzebne do dalszego rozwijania kariery w obrębie przedsiębiorstwa zamiast poszukiwania nowych możliwości poza nim.
Najlepsze procedury kadrowe pod ręką — nowe funkcje usprawniają złożone procesy kadrowe i zwiększają dokładność danych:
- Oracle Payroll Connect — optymalizuje procesy realizowane razem z głównymi partnerami w zakresie listy płac, ponieważ udostępnia dane w czasie rzeczywistym bezpośrednio w rozwiązaniu Oracle Cloud HCM. Dzięki dostępowi do wszelkich potrzebnych informacji o płacach na jednej platformie szefowie działów kadr nie muszą przełączać się co chwilę między różnymi aplikacjami, gdy chcą uzyskać niezbędne informacje o wynagrodzeniach pracowników. Zwiększa to zarówno efektywność, jak i dokładność danych.
- Oracle Anytime Pay — umożliwia pracownikom otrzymywanie wynagrodzenia przed standardowym terminem wypłaty. Ta funkcja wspomagająca budowanie lojalności personelu pozwala działowi kadr zaspokajać oczekiwania nowych pracowników, zwłaszcza w świetle wzrostu liczby pracowników kontraktowych i jednorazowych projektów, w których częściej oczekiwane są płatności na żądanie.
- Aktualizacje rozwiązania Experience Design Studio — zwiększają dokładność danych dostępnych dla działów kadr dzięki rozszerzonym funkcjom autouzupełniania i lokalizacji. Automatyczne identyfikowanie lokalizacji pracownika sprawia na przykład, że funkcja autouzupełniania w Experience Design Studio może zwiększyć efektywność procesów i zmniejszyć liczbę błędów w danych kadrowych przy aktualizowaniu informacji o świadczeniach lub wynagrodzeniach.
Analizy powiązanych osób — lepsze funkcje analityczne zapewniają kompletny przegląd informacji w skali całego przedsiębiorstwa, co umożliwia podejmowanie lepszych decyzji i priorytetowe traktowanie różnorodności i integracji:
- Konsola Diversity w Oracle Fusion HCM Analytics — zwiększa możliwości wykorzystania danych, ponieważ udostępnia spersonalizowane analizy biznesowe dla decydentów z działów kadr. Konsola różnorodności znajduje się w bogatym zestawie ponad 50 kadrowych wskaźników KPI oraz konsoli i raportów w rozwiązaniu Oracle Analytics for Cloud HCM.
https://itreseller.pl/itrnew60-milionow-ton-rocznie-o-tyle-moze-zmniejszyc-sie-emisja-co2-dzieki-chmurze-obliczeniowej-wynika-z-najnowszego-raportu-the-green-behind-the-cloud-opartego-na-autorsk/