Deloitte światowym liderem wśród dostawców usług danych i analityki w raporcie Gartnera „Magic Quadrant for Data and Analytics Service Providers 2021”. Deloitte zajmuje pozycję lidera nieprzerwanie od 2014 roku.

Firma analityczno-badawcza Gartner uznała Deloitte za globalnego lidera w dziedzinie dostawców usług w zakresie danych i analityki w 2021 r. Raport „Magic Quadrant for Data and Analytics Service Providers 2021” ma pomóc firmom w ocenie i wyborze potencjalnych dostawców tych usług. Deloitte zajmuje w nim pozycję lidera nieprzerwanie od 2014 roku. W tym roku firma została wyróżniona ze względu na kompletność wizji i skuteczność w jej realizacji.

 

Wg Gartnera liderzy to firmy, które dostarczają oferty odpowiadające popytowi na usługi D&A, kształtują rynek, wprowadzając innowacje w zakresie produktów, usług i cen, mają wizję i odwagę, by ryzykować, a ich oferta odpowiada szerokiemu gronu odbiorców rynkowych. W ocenie ekspertów firmy Gartner, Deloitte w zakresie sztucznej inteligencji i analityki oferuje – jako dostawca usług danych i analityki – wyważony zestaw zarówno technicznych możliwości, jak i umiejętności miękkich związanych z zarządzaniem biznesem i zmianami.

 

To, co nas szczególnie cieszy, to fakt, że Gartner docenił wysiłki Deloitte jako projektanta modeli sprzedaży i dostarczania usług. Dzięki różnorodnym, interaktywnym metodom sprzedaży i modelom dostaw oraz innowacyjnym sposobom strukturyzowania transakcji jesteśmy w stanie sprawnie dostosować naszą ofertę do różnych modeli biznesowych lub po prostu preferencji naszych klientów – mówi Wojciech Sygnowski, partner, lider obszaru Analytics & Cognitive w Deloitte.

 

Firma Gartner w swoim raporcie zwraca uwagę na fakt, że skalowalność sztucznej inteligencji (AI) staje się głównym trendem dla większości dostawców usług danych i analityki. Deloitte wychodzi jednak poza ten schemat i między innymi dzięki platformie CortexAI zwiększa skalowalność systemów, ale też wnosi umiejętności zarządzania zmianą i oferuje stałe wsparcie.

 

Dla wielu firm merytoryczne, przemyślane przywództwo jest po prostu kluczowym elementem działania. W przypadku Deloitte jest to wpisane w DNA firmy. Zresztą doskonałym na to dowodem jest istnienie Global Deloitte AI Institute – firma posiada rozległe kompetencje w zakresie rozwoju w obszarze danych i analityki – mówi Marcin Kruczyk, dyrektor w zespole Analytics & Cognitive w Deloitte.

 

Firma analityczno-badawcza Gartner specjalizuje się w zagadnieniach strategicznego wykorzystania technologii oraz zarządzania nimi. „Gartner Magic Quadrant” (Magiczny Kwadrat Gartnera) to seria jakościowych analiz dotyczących różnych segmentów rynku. Pokazuje, jak konkurencyjne przedsiębiorstwa plasują się względem siebie, a także prezentuje ich mocne i słabe strony. W najnowszym raporcie Gartner ocenił 19 dostawców danych i usług analitycznych.

 

Jesteśmy zaszczyceni tak znakomitym miejscem w rankingu i samym wyróżnieniem. To dowód na to, że procentuje zbierane przez nas doświadczenie w projektowaniu usług D&A w takich branżach, jak bankowość, sektor publiczny, handlu i usług, mediów, telekomunikacji i zaawansowanych technologii. Deloitte jest dobrym wyborem dla klientów poszukujących partnera, który kładzie nacisk na innowacje oraz biznesowe techniczne aspekty danych i analityki, w tym także, a może przede wszystkim, rozwiązań w chmurze – mówi Sławomir Lubak, partner, lider Systems Engineering i Cloud Engineering, Deloitte.

 

Według prognoz Gartnera światowy rynek usług D&A w ciągu najbliższych lat będzie rósł o 14,6 proc. rok do roku i do 2024 r. osiągnie wartość 232 mld USD.

 

https://itreseller.pl/itrnewit-reseller-tv-lenovo-ep-11/