Avaya już po raz dziewiąty znalazła się w gronie liderów w raporcie firmy Gartner – Raport 2018 Magic Quadrant for Unified Communications.
Firma Avaya Holdings Corp. już po raz dziewiąty znalazła się w gronie liderów w raporcie Gartner Magic Quadrant for Unified Communications. Firmy uwzględniane w magicznym kwadracie liderów Gartner to firmy skutecznie realizujące swoją obecną wizję oraz dobrze przygotowane na przyszłość.
„Jesteśmy dumni, że już po raz dziewiąty zostaliśmy uznani liderem w raporcie Magic Quadrant for Unified Communications firmy Gartner ¾. – powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya. Wyróżnienie to docenia nasz poziom innowacji oraz unikatowe rozwiązania unified communications. Ponadto wskazuje na bliskie relacje z naszymi klientami, które budujemy wsłuchując się w ich potrzeby i zapewniając im rozwiązania, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą się dynamicznie rozwijać w niezwykle konkurencyjnym i szybko zmieniającym się środowisku. Zostaliśmy uznani liderem również w raporcie 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide. Pokazuje to jasno, że klienci traktują Avaya jako zaufanego dostawcę rozwiązań dla firm realizujących projekty transformacji cyfrowej.”
Avaya inwestuje w rozwój rozwiązań unified communications, tak aby klienci mogli w pełni wykorzystać nowoczesne metody komunikacji takie jak telefonia, rozmowy wideo, komunikatory internetowe oraz pracę grupową. Klienci mogą wdrażać rozwiązania Avaya w środowiskach chmurowych największych producentów obok innych usług IaaS (ang. Infrastructure as a Service).
W przyszłym roku w planach Avaya jest wprowadzenie innowacyjnych funkcji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) i technologii blockchain.
W ramach raportu 2018 Magic Quadrant for Unified Communications Firma Gartner oceniła ośmiu dostawców rozwiązań do komunikacji zintegrowanej pod względem spójności wizji i zdolności jej realizacji. Następnie Gartner umieścił dostawców w jednym z czterech kwadratów: wizjonerzy, gracze niszowi, pretendenci oraz liderzy. Gartner definiuje rozwiązania Unified communications jako sprzęt, oprogramowanie i usługi, które umożliwiają wykorzystywanie wielu metod komunikacji pozwalających realizować założone cele. Rozwiązania te integrują kanały komunikacji (media), sieci, systemy i aplikacje biznesowe, a w niektórych przypadkach również aplikacje i urządzenia klienckie. Gartner dzieli rozwiązania unified communications na sześć segmentów: telefonię, rozwiązania do obsługi spotkań, komunikatory internetowe, rozwiązania rozpoznające dostępność, urządzenia końcowe oraz procesy biznesowe wykorzystujące rozwiązania do komunikacji.
W maju firma Avaya została uznana liderem w raporcie 2018 Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide, uzyskując to wyróżnienie już po raz siedemnasty.