Samsung Display Awards 2024: „W tym roku zdecydowaliśmy się na zorganizowanie tego wydarzenia, żeby docenić zarówno kanał partnerski, jak i kanał dystrybucyjny” – podkreślił Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager w Samsung Electronics Polska

11 nagrodzonych firm, szybka, dynamiczna agenda, dobra oprawa audiowizualna – nowa impreza w kalendarzu Samsunga w Polsce z całą pewnością należy do tych udanych.

Samsung Display Awards 2024 – nowe, ale już znaczące wydarzenie na mapie polskiego rynku IT – zadebiutowało 5 grudnia w warszawskim hotelu Verte. Impreza, która połączyła elementy podsumowania, świętowania i budowania relacji biznesowych, zgromadziła kluczowych partnerów Samsunga, działających w obszarze technologii display. W klimacie elegancji i otwartości koreański gigant podziękował swoim współpracownikom za wkład w realizację strategii sprzedaży pośredniej.

“W tym roku zdecydowaliśmy się na zorganizowanie tego wydarzenia, żeby docenić zarówno kanał partnerski, jak i nasz kanał dystrybucyjny. Na gali nagrodziliśmy 10 partnerów, 5 partnerów w kategorii związanej z monitorami LCD oraz 5 partnerów w kategoriach związanych z Professional Display. Kategorią specjalną była kategoria pod nazwą Dystrybutor roku 2024, w której nominowaliśmy dwóch naszych dystrybutorów i nagrodziliśmy jednego z nich, czyli firmę AB z Wrocławia za wieloletnią współpracę w obu grupach produktowych, zarówno w LCD, jak i w Professional Display Samsung Electronics” – powiedział Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager w Samsung Electronics Polska.

 

 

Już od pierwszej edycji Samsung Display Awards pokazało, że ma potencjał, aby stać się ważnym punktem w kalendarzu branżowym. To przykład wydarzenia, które łączy biznes z prawdziwym budowaniem wartościowych relacji. Docenienie partnerów oraz troska o wyjątkową atmosferę sprawiły, że impreza ta ma szansę zapisać się na stałe w branżowym kalendarzu.

Samsung Display Awards 2024: Święto lidera rynku display i jego partnerów – Samsung nagrodził swoje najlepsze firmy partnerskie!