IBM udostępnia swoją bazę wiedzy, współpracującym z nim partnerom kanałowym i uruchamia hub edukacyjny.

W tym tygodniu IBM zaczął przyznawać swoim partnerom z programu PartnerWorld, dostęp do hubu edukacyjnego, gdzie partnerzy kanałowi mogą zdobywać wiedzę na specjalistycznych szkoleniach.

IBM tym krokiem udostępnia partnerom swoje zasoby szkoleniowe, które zwykle zarezerwowane są dla własnych pracowników IBM. Szefowa kanału partnerskiego Kate Woolley dodaje, że te działania pokazują, jak bardzo IBM wspiera swoich partnerów kanałowych i traktuje ich na równi z własnym działem konsultingowym.

„Gdy myślimy o IBM z IBM Consulting i technologią IBM, chcemy, aby nasi partnerzy — bez względu na to, jak nasi partnerzy są skoncentrowani lub jak wchodzą na rynek, chcemy, aby nasza technologia IBM szła na rynek razem z nimi” – powiedziała Kate Woolley.

 

Co więcej, w ramach projektu partnerzy mogą otrzymywać odznaki sprzedażowe i techniczne, świadczące o znajomości branży.

 

„To kolejny krok w tej podróży, jeśli chodzi o upewnienie się, że wszyscy nasi zarejestrowani partnerzy mają dostęp do wszystkich tych samych szkoleń, wszystkich tych samych materiałów wspomagających, co pracownicy IBM” – powiedziała Kate Woolley. „To główne przesłanie, które chcemy, aby ludzie usłyszeli. Zgodnie z założeniami ułatwiania prowadzenia interesów z IBM, wszystko to odbywa się poprzez udoskonalone doświadczenie cyfrowe w zakresie dostępu i konsumpcji przez naszych partnerów.”

 

Co ważne dla partnerów kanałowych odznaki można udostępniać w portalu LinkedIn i innych profesjonalnych platformach społecznościowych. Przedstawiciele handlowi IBM i partnerzy będą otrzymywać nowe treści w tym samym czasie, gdy będą one udostępniane tak jak pracownicy wewnętrzni IBM.